Support

Brug for hjælp?

Skulle du have tvivl eller problemer, sidder vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig.

Telefonsupport: +45 70 60 57 66 fra mandag til fredag kl. 10:00-12:00 og 12.30 – 15.00.
Email: support@cashbackapp.dk

Har du spørgsmål?

Ofte stillede spørgsmål

Hvem er cashbackAPP?

cashbackAPP er Danmarks nemmeste fordelsprogram, hvor du kan få cashback (penge tilbage), når du handler hos fysiske butikker og webshops. Med cashbackAPP bliver du fri for plastikkort og rabatkuponer, da dit eksisterende betalingskort bliver dit eneste fordelskort. Alt, du skal bruge for at komme i gang, er en henvisning fra din arbejdsplads.

cashbackAPP er ejet af det danske selskab Loyalty Key Cardlinked ApS. Vi holder til på vores hovedkontor på Kristianiagade 1, 2100 København Ø.

Velkommen til og rigtig god fornøjelse med programmet!

Hvordan downloader jeg appen?

Uanset om din mobil er en iPhone eller en Android-enhed, kan du nemt downloade appen cashbackAPP DK.

iOS: Åbn App Store på din iPhone, og søg på “cashbackAPP DK”. Når appen kommer frem, trykker du på “Hent”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen og udforske dine mange fordele.

Android: Åbn Google Play på din mobil, og søg på “cashbackAPP DK”. Når appen kommer frem, trykker du på “Installer”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen og udforske dine mange fordele.

Hvad er cashback-belønninger?

Hver gang du handler hos deltagende fysiske butikker eller webshops, som er tilknyttet cashbackAPP, får du cashback-belønninger. Det betyder, at du efter et køb hos en partner, vil modtage den anviste procent af købets værdi på din cashbackAPP-konto. Du kan udbetale de opsparede penge direkte til din bankkonto, hver gang du har opsparet 100 kr. eller mere.

Det koster ikke noget at være med, men der modregnes 20 kr. i administrationsgebyr, når du udbetaler til din konto. Hvis du tidligere har været medlem af Tryg Overskud, vil du ikke blive modregnet 20 kr. i administrationsgebyr, når du udbetaler.

Hvem kan blive medlem af cashbackAPP?

Det kan alle over 16 år, som har postadresse i Danmark, og som har modtaget en tilmeldingskode fra deres arbejdsplads. Af lovmæssige årsager skal følgende betingelser dog også være opfyldt for at blive medlem af cashbackAPP: (Læs også mere i ”Vilkår og Betingelser”)

  1. Du skal oplyse en gyldig e-mailadresse og have et selvvalgt kodeord.
  2. Du skal acceptere vores ”Vilkår og Betingelser”.
  3. Du skal registrere et eller flere af dine egne betalingskort, når du tilmelder dig, så du er sikker på at få din cashback hos alle deltagende fysiske butikker og webshops.

Hvordan kommer jeg i gang?

Når du har oprettet din bruger, tilmelder du blot dine ønskede kort i appen eller via cashbackapp.dk.

Sådan gør du: 

1. Tilmeld dine ønskede kort for at begynde at optjene.
2. Besøg de mange fysiske butikker og webshops, der er med i vores fordelsprogram, og betal, præcis som du plejer. 
3. Dit køb bliver nu helt automatisk registreret i cashbackAPP. Du kan altid følge dine køb og de penge, du opsparer, via din profil.
4. Du kan udbetale pengene direkte til din bankkonto, hver gang du har opsparet 100 kr. eller mere. Når du udbetaler, modregnes der 20 kr. i administrationsgebyr. Hvis du tidligere har været medlem af Tryg Overskud, vil du ikke blive modregnet 20 kr. i administrationsgebyr, når du udbetaler.

Hvad får jeg som medlem af cashbackAPP?

Du får Danmarks nemmeste fordelsprogram, og du slipper for endnu et plastikfordelskort til din pung. Du skal heller ikke tænke på at holde styr på vouchers, kuponer eller stempelhæfter, når du handler. Ved tilmelding registrerer du blot dit betalingskort, og herefter bruger du dit kort, fuldstændig som du plejer i de mange butikker og webshops, der er tilmeldt programmet. Herfra er du klar til at optjene cashback og få penge tilbage på de køb, du foretager. 

Du kan altid følge med i, hvilke butikker og webshops, der er med i programmet – og der kommer hele tiden nye til. Vil du være sikker på altid at være opdateret på, hvor du får penge tilbage, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet og få besked om de nyeste og mest populære partnere.

Hvilke styresystemer understøtter appen?

Du kan downloade cashbackAPP DK til din telefon, uanset om styresystemet er iOS eller Android.

iOS: Åbn App Store på din iPhone, og søg på “cashbackAPP DK”. Når appen kommer frem, trykker du på “Hent”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen og udforske dine mange fordele.

Android: Åbn Google Play på din mobil, og søg på “cashbackAPP DK”. Når appen kommer frem, trykker du på “Installer”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen og udforske dine mange fordele.

Hvordan logger jeg ind i appen?

Når du åbner cashbackAPP DK, vil du blive mødt af to muligheder: “Opret bruger” og “Log ind”. Som eksisterende medlem trykker du på “Log ind” og skriver dine login-oplysninger, hvorefter du kan gå på opdagelse i dine mange fordele. Er du ikke allerede medlem? Læs, hvordan du opretter dig her.

Hvilke features har appen?

cashbackAPP DK er et fantastisk univers til din mobil fyldt med fordele.

Med cashbackAPP DK kan du altid holde dig opdateret, når du er på farten. Find f.eks. kaffebaren eller tankstationen, der giver cashback lige i nærheden af dig, eller hold øje med din optjente cashback løbende.

I appen kan du også nemt tilknytte flere betalingskort eller opdatere dine eksisterende kort, så går du aldrig glip af cashback.

Vil du udforske de mange steder, der giver cashback? Gå på opdagelse i det interaktive danmarkskort, og glæd dig over de mange steder, hvor du optjener cashback.

Hvordan tilmelder jeg kort i appen?

Du tilmelder nemt alle de kort, du har, under “Min profil” i appen cashbackAPP DK og punktet “Kort” – så går du aldrig glip af cashback. Husk, at kortene skal være Visa, Dankort, Visa Dankort eller Mastercard.

Kan jeg tilmelde flere kort i appen?

Du kan tilmelde alle de betalingskort, du vil – så skal du aldrig bekymre dig om at gå glip af dine fordele.

Du tilmelder nemt dine betalingskort under “Min profil” i appen cashbackAPP DK og punktet “Kort”. Hvis du vil tilknytte dine kort i din browser på computeren, gør du det under “Profil” og “Mine kort”.

Husk, at kortene skal være Visa, Dankort, Visa Dankort eller Mastercard.

Hvordan får jeg min cashback udbetalt?

Du kan udbetale pengene direkte til din bankkonto, hver gang du har opsparet 100 kr. eller mere. Når du udbetaler, modregnes der 20 kr. i administrationsgebyr. Hvis du tidligere har været medlem af Tryg Overskud, vil du ikke blive modregnet 20 kr. i administrationsgebyr, når du udbetaler.

Du klikker blot på ”Udbetal” under “Min konto” for at få pengene udbetalt.

Hvordan udbetaler jeg min cashback i appen?

Du udbetaler nemt din cashback under “Min Profil” i appen cashbackAPP DK, når du har optjent mere end 100 kr. Tryk på knappen “Udbetal”, der er placeret lige under din saldo, og glæd dig til at modtage pengene på din bankkonto.

Når du udbetaler, modregnes der 20 kr. i administrationsgebyr. Hvis du tidligere har været medlem af Tryg Overskud, vil du ikke blive modregnet 20 kr. i administrationsgebyr, når du udbetaler.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode i appen?

I appen cashbackAPP DK kan du nemt ændre din adgangskode under “Min profil”. Hvis du i stedet vil ændre din adgangskode i din browser på computeren, kan du gøre det under “Min konto”.

Hvordan er sikkerheden?

Med cashbackAPP er dine informationer sikre. 

Al data, der opbevares eller transmitteres imellem os og vores finansielle- og teknologiske samarbejdspartnere, overholder lovgivningen og ”best practice” inden for betalingskort industrien, og er PCI Level 1 compliant. 

Dit kortnummer er gemt og processeret krypteret og er usynligt overfor både dig selv og overfor cashbackAPP support teamet. Det betyder, at selv hvis nogen skulle gætte både din e-mail og dit password i kombination, vil de stadigt ikke være i stand til at se dine betalingskort informationer, som du har indtastet ved tilmelding. 

Når du tilmelder dit betalingskort, så du kan optjene cashback, beder vi dig oplyse navn på kortet, dit kortnummer samt udløbsdato. Du kan blive bedt om at indtaste CVV-nummeret på bagsiden af dit kort. Vi bruger CVV-nummeret til at aktivere 3D-secure, således vi er endnu mere sikre på, det er dit eget kort, du tilmelder. 

Vi gemmer ikke dit korts CVV-nummer, og vi trækker ikke nogen penge på dit kort. 

Har du spørgsmål til vores sikkerhed, eller til programmet generelt, er du velkommen til at række ud til vores support team.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får min cashback?

Husk altid, at der kan gå op til 48 timer, fra du har handlet, til du modtager din cashback. Skulle det ske, at du fortsat ikke har fået din cashback herefter, kan du altid kontakte kundeservice, så undersøger vores dygtige medarbejdere sagen. Husk at medsende kvittering for dit køb.

Hvad gør jeg, hvis jeg får nyt kort?

Hvis du har mistet dit kort eller dit nuværende er udløbet, skal du ikke fortvivle. Når dit nye kort er aktiveret, kan du nemt tilføje det via din profil. Så er du klar til at fortsætte med at optjene cashback!

Kan jeg åbne mere end en cashbackAPP-konto?

I princippet vil du godt kunne åbne mere end én cashbackAPP-konto, men du kan kun tilmelde dine egne betalingskort én gang til en konto. 

Vi anbefaler derfor, at du tilføjer alle dine foretrukne betalingskort til en og samme konto. 

Hvad er Cashback Travel?

Cashback Travel er en hotelbookingportal, der udbydes af Loyalty Key, som også driver cashbackAPP. Formålet med Cashback Travel er at give medlemmer som dig endnu flere fordele – foruden dem du allerede har hos over 1.500 partnere.

Du kan optjene op til 40 % i cashback, når du booker overnatninger på hotel. Der er 800.000 hoteller at vælge imellem i hele verden, og du kan endda tit være heldig at få din booking til en billigere pris end hos lignende hotelportaler – og med cashback oveni.

For at optjene cashback på din booking skal du blot være logget ind på cashbackAPP, klikke på linket til Cashback Travel, finde det hotel, du vil overnatte på, og booke dit ophold.

Hvornår modtager jeg min cashback for mit hotelophold?

Du modtager din cashback 30 dage efter dit opholds afslutning. Indtil da vil din cashback stå som afventende på din cashback-konto, og på dit bankkontoudtog vil der stå ”Hotel Accomodations”.

Du modtager først din cashback 30 dage efter opholdets afslutning, da vi skal sikre os, at opholdet er gennemført for at kunne belønne dig med cashback.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min bookingbekræftelse?

Prøv venligst følgende:

1. Tjek din spam-mappe i din indbakke for at se, om din bekræftelsesmail med bookingen ligger her.

2. Hvis du har dit Rejse-ID, kan du logge ind på din cashbackAPP-konto, gå til Cashback Travel i øverste højre hjørne, klikke på linket “Mine Bookinger” og:

  • Indtast dit Rejse-ID
  • Indtast efternavnet på hotelreservationen
  • Du har også mulighed for at sende e-mailen med hotelreservationsbekræftelsen til den e-mail-adresse, du angav ved købet, eller til en helt anden e-mail.

3. Hvis du ikke har dit rejseplan-id eller stadig ikke kan finde din reservation, bedes du kontakte Booking Support på +1 800-254-7780. Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mail under bookingen. Det er denne e-mail, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for hjælp med min hotelbooking?

Hvis du får brug for hjælp i forbindelse med din booking, skal du kontakte vores amerikanske samarbejdspartner travel.win, der håndterer alle bookinger. Telefon: +1 (800) 254-7780.

Har du spørgsmål til cashbackAPP eller dit medlemskab, kan du kontakte vores support på e-mail: cashbacktravel@loyaltykey.com eller telefon: +45 70200591.

Hvad er brugerbetingelserne, og hvor finder jeg dem?

Du finder brugerbetingelserne for cashbackAPP her.

Vores betingelser beskriver bl.a. oprettelse af profil, udbetalinger, sikkerhed og drift af cashbackAPP. Du skal godkende disse betingelser for at bruge cashbackAPP, ellers kan du ikke oprette dig. 

Vi forbeholder os retten til løbende at kunne ændre vores brugerbetingelser, hvis vi mener, det er nødvendigt.

Hvad er persondatapolitikken, og hvor finder jeg den?

Du finder persondatapolitikken for cashbackAPP her. Vores persondatapolitik sikrer dig bl.a., at vi aldrig videresælger dine oplysninger til tredjepart, og det er kun butikker, kæder og online partnere, hvor du har foretaget et egentligt køb, der har mulighed for at foretage direkte markedsføring over for dig via app’en. Du vil altid kunne sige nej tak til denne markedsføring fra de pågældende butikker, kæder og online partnere.

Vi forbeholder os retten til løbende at kunne ændre vores persondatapolitik, hvis vi mener, det er nødvendigt.